טוען אירועים ופעילויות

« כל האירועים ופעילויות

  • אירוע כבר עבר.

נמל יפו מארח: פטרון האמנות – שבוע אמנות רחוב בינלאומית

14 אוקטובר 2019 - 20 אוקטובר 2019

insane51 mooncake usa

14-20.10, בשעות 18:00-10:00 // הכניסה חופשית

שישה אמני גרפיטי בינלאומיים מובילים מגיעים לישראל בסוכות ויצרו בלייב על קירות נמל יפו תערוכה חיה.

פרויקט "פטרון האמנות – שבוע אמנות רחוב בינלאומית" יארח בסוכות הקרוב בנמל יפו שישה אמני גרפיטי בינלאומיים בחזית עולם הסטריט ארט :
PichiAvo ( ספרד )
https://www.instagram.com/pichiavo/
Insane51 ( יוון )
https://www.instagram.com/insane51/
Nuno Viegas ( פורטוגל)
https://www.instagram.com/nunovviegas/
Cranio ( ברזיל )
https://www.instagram.com/cranioartes/
Sonny Sundancer (דרום אפריקה) https://www.instagram.com/sonnysundancer/
Pimax ( צרפת )
https://www.instagram.com/pimaxart/

במשך שבוע שלם הקהל יוכל להגיע לנמל יפו ולראות את האמנים יוצרים בלייב והופכים את המרחב הציבורי לגלריה צבעונית עם ציורי ענק מרהיבים על קירות הנמל.

יוזמי הפרויקט הם Olivier Pytel (NextStreet Gallery) ו Rachel Meijler  (Meijler gallery )
בשיתוף עם היזמית והאוצרת יערה זקס Yaara Sachs ( POP UP museum TLV )
ובחסות טקילה פטרון, שעורכת אירועי אמנות ברחבי העולם מידי שנה.

על האמנים:

PichiAvo
זוג אמנים מוולנסיה בספרד שעוסקים בעיקר במיתולוגיה היוונית . הם מגדירים את הסגנון החדש שיצרו כ- Urbanmythology , סגנון שמשלב את הדינמיקה, המיידיות והגישה הבלתי מתפשרת של גרפיטי יחד עם האיכות המסורתית והמראה הנצחי של תרבויות יווניות ורומיות קדומות. השניים מציגים בקירות ומיצגי ענק בכל העולם ונחשבים לאחד השמות החמים התחום האמנות והסטריט ארט בימינו.
https://www.pichiavo.com/

Insane 51
מאתונה יוון, מחלוצי יצירות האומנות בתלת מימד, והשם הכי חם בשוק האמנות בימים אלו. הוא מתאר את עבודתו כ- "3D Exposure 3D”. הוא מצייר עבודות בתלת מימד, שכאשר מסתכלים עליהם עם משקפי 3D – ניתן לראות כל פעם ציור שונה ביצירה שלו.
https://www.facebook.com/Insane51art/

Nuno Viegas
הידוע גם בשם מטיס, הוא אמן פורטוגלי מייסד הקולקטיב האמנותי Policromia Crew, החל את מסעו האמנותי בגרפיטי בשנת 1999.לאחר שסיים את לימודיו באמנות חזותית באוניברסיטת אלגרבה עבר לרוטרדם, הולנד (2014) שם גילה זהות אמנותית חדשה והחל לפתח את ציוריו שהושפעו מאוד מסצנת הגרפיטי. נונו מציג לנו ניגוד בין המציאות האגרסיבית מבחינה חזקה ולעיתים מלוכלכת של גרפיטי מסורתי לבין ייצוגו השלווה והנקי ביצירותיו. בעבודותיו הוא מאוד מושפע מתרבות ההיפ הופ.
http://www.nunoviegas.pt/

Cranio
פאביו דה אוליביירה פרנייבה, הידוע יותר בשם קראניו ("גולגולת" באנגלית) מסאו פאולו.
בשנת 1998 פאביו החל לכסות את הקירות האפורים של עיר הולדתו בעבודותיו ומלבד תרסיס, הוא תמיד נושא הרבה תרבויות והומור טוב בתרמיל. פעיל סביבתי ומעלה בעבודותיו את תשומת הלב לעניינים כמו הרס יערות האמזונס. יצר דמות אייקונית של אינדיאני בצבע כחול. הדמויות שיצר נקלעות תמיד לסיטואציות מצחיקות וסקרניות, ומעוררים את הצופה לחשוב על סוגיות עכשוויות כמו צרכנות, פוליטיקאים מושחתים והסביבה.
https://cranioartes.com

Sonny Sundancer
יליד בריטניה, גדל ופועל מדרום אפריקה. הפך למפורסם בזכות ציורי הקיר הגדולים והמורכבים של חיות הבר המפוזרות ברחבי העולם. סגנון האמנות הייחודי שלו משלב ריאליזם עם צביעה מופשטת ובמהירות זכה להכרה בעולם אמנות הרחוב. התשוקה שלו להשתמש בקול היצירתי שלו כדי להעלות את המודעות לנושאים חברתיים וסביבתיים חשובים בנתה לו גם מוניטין של היותו אמן מעורב, מונע על ידי רצון להשפיע.
http://sonnyonline.com/

Pimax
אמן עירוני, פסל, פעיל ודי.ג'יי מצרפת. מייסד "Toulouse Hardcore Sound System ", הקולקטיב המחתרתי שנולד בראשית שנות ה -90. ביצירותיו הוא משחק עם קודים של אמנות עכשווית וחוזר שוב באפשרות של שבלונות ופסלי שרף, נושאים של שנות השמונים. בעבודתו עולה ביקורת נוקבת על החברה הצרכנית שבה אנו חיים.
http://pimax.art.free.fr/pimax.art/pimax.art.html

 

 

 


דימוי ראשי: insane51 mooncake usa

פרטים

התחלה:
14 אוקטובר 2019
סיום:
20 אוקטובר 2019