טוען אירועים ופעילויות

« כל האירועים ופעילויות

  • אירוע כבר עבר.

זמן לסרט: סרטי קאלט מתחת לכיפת שמיים – הכניסה חופשית!

19 יוני 2019, 20:30 - 23:00

|Recurring אירוע (See all)

An event every week that begins at 8:30pm on יום רביעי, repeating until 28 August 2019

גן הפסגה. צילום גיא יחיאלי

סרטי הקאלט חוזרים לאמפי תירוש בגן הפסגה להקרנות מתחת לכוכבים ומול הנוף הכי יפה בעיר. הכניסה חופשית!

כל רביעי מ-20:30

בשיתוף המחלקה למופעים עיריית תל אביב-יפו והאוזן השלישית

 

 

יולי קומדיה

3/7  האקדח מת מצחוק

קומדיית סלאפסטיק קלאסית של דיוויד צוקר (טיסה נעימה). לאחר שכמעט נרצח חברו השוטר נורדברג (או ג'י סימפסון), מוצא עצמו הבלש המשטרתי פרנק דרבין (לסלי נילסן, דרקולה מת ואוהב את זה) מול פושע חמקמק המתכנן להתנקש בחייה של מלכת אנגליה, הנמצאת בארה"ב עקב משחק כדור בסיס חשוב. בד בבד מפתח דרבין מערכת יחסים הרסנית עם ג'יין ספנסר (פרסיליה פרסלי, אשתו של), מזכירתו של איל הון מקומי.

10/7  האחים בלוז

פרודיה מטורפת אודות שני אחים פורעי חוק וסדר, המבקשים להקים מחדש להקת רוק. קאלט עם ג'ון בלושי (בית החיות) ודן אקרויד (מכסחי השדים) שמתחיל בבית הכלא וממשיך בסצינות מרדף מטורפות, הכוללות עשרות מכוניות משטרה מעופפות ומתרסקות. בסרט משולבים להיטים מפי ארתה פרנקלין, ריי צ’ארלס, ג’יימס בראון ואלביס פרסלי. ג'ון לאנדיס (מגלה את אמריקה) ביים. הדיסק כולל דוקומנטריים על ההשפעה של הסרט ועל ג'ון בלושי המנוח.

 

17/7  שמתי ברז למורה

מתיו ברודריק (סיפור אהבה בשלושה חלקים) מככב בתפקיד פריס ביולר, תיכוניסט ממוצע בעל כישרון מיוחד: הוא מצליח להבריז מבית הספר בכל מחיר ובכל דרך, ותמיד עושה את זה בסטייל. בקומדיה הזו של ג'ון יוז (מועדון ארוחת הבוקר) יש הכול: מיחסי מורה-תלמיד דרך יחסי אב ובן ועד למחשבות על קולג'. סרט מצחיק, מרגש, אינטליגנטי, פשוט ויפה, ששימש בהמשך בסיס לדמותו של פרקר לואיס הטלוויזיוני. הדיסק כולל מאחורי הקלעים ופגישת מחזור של המשתתפים.

24/7  נער שוליים

סרטו הראשון של ג'ון ווטרס (אמא סדרתית) אחרי מותו של דיוויין הוא פרודיה על התרבות האמריקאית וערכיה בשנות החמישים, שעלילתה כלואה בתוך מסגרת קיטשית וצעקנית במיטב מסורת הטראש. ג'וני דפ הוא וויד החתיך המנסה לפלס לעצמו קריירה בעולם הרוק, בעודו רוכב על רגשות הקיפוח של בני מעמדו. עם פיה זאדורה כביטניקית מסוממת , ריקי לייק, וטרייסי לורדס, שויתרה על הפורנו לשעה קלה. כולל קומנטרי של הבמאי, סצינות שירדו בעריכה ומאחורי הקלעים מרענן.

31/7 ג'רי מגווייר

ג'רי מגווייר הוא סוכן צמרת בחברת ניהול ספורטאים. הוא חתיך (טום קרוז), שאפתן, מסור וכריזמטי וארוסתו היפהפייה היא אשת יחסי הציבור של ליגת הפוטבול, דבר ההופך את התמונה למושלמת. אך המוטיבציה והמסירות אינם עומדים במבחן התוצאה כשג'רי מפוטר מעבודתו עקב פרסום מסמך פנימי העוסק בעתידה של החברה. הסוכן ההרוס נפרד מארוסתו ונשאר עם ספורטאי אחד ביד – שחקן פוטבול שחור וכושל ועובדת מסורה ומאוהבת שהתפטרה למענו. עם שני בני ברית בלבד הוא מנצח את המערכת ועולה לגדולה מחדש, בכוחות עצמו.

 

פוסטר האחים בלוז

 

 

אוגוסט קאלט

7/8   בחזרה לעתיד 

מכונת זמן שנבנתה בידי ממציא מטורף מחזירה נער אמריקאי ב-1985 שלושים שנה אחורה. הנער מבקר במקום הולדתו ופוגש בהוריו, ברגע הגורלי שבו הם עומדים להכיר זה את זו ולהתאהב. אך נוכחותו במקום משבשת את העניינים ומעמידה בספק את היוולדו ב"עתיד". מתוך ידיעתו את העתיד להתרחש, משפיע הנער על העבר ו"מארגן" אותו

 

14/8 בחזרה לעתיד 2

בחלק השני של הסדרה האלמותית אנו מוצאים את מרטי (מייקל ג'יי פוקס, זאב צעיר), ודוק בראון (כריסטופר לויד, קן הקוקיה) בשנת 2015. לאחר שמרטי ודוק מצילים את בנו העתידי של מרטי מעסק ביש בו עתיד להסתבך, הם מגלים שביף, אויבם המושבע, גנב אנציקלופדיית ספורט ונסע איתה חזרה לשנת 1955, כדי להעניק אותה לעצמו הצעיר, וזאת במטרה שיוכל להמר על קבוצות מנצחות. כשמרטי חוזר בסופו של דבר לביתו בשנת 1985, הוא מגלה שביף, שהפך בינתיים למיליונר, שולט בעיר (שהפכה לגן עדן לפושעים) ביד רמה, ועתה הם חייבים לחזור שוב ל-1955 כדי לגנוב לביף הצעיר את הספרון, להשמידו ולהחזיר את המצב לקדמותו.

 

21/8  הסנדק (*ההקרנה תתחיל ב-20:00)

יצירת המופת האפית של פרנסיס פורד קופולה, הראשונה בטרילוגיה, שמתארת את השתלטותו של מייקל קורליאונה על עסקי משפחת הפשע שירש מאביו. הטרגדיה הגדולה טמונה בהישאבות של מייקל לתוך חיים בהם לא רצה מלכתחילה, חיים שהובילו לתוצאות מרות. אל פאצ'ינו באחד מתפקידיו הגדולים ביותר ולצידו דיאן קיטון כאשתו.

 

28/8  מטריקס – לרגל 20 שנה לסרט

סרט המדע הבדיוני הגדול של שנות התשעים, סיפורו של האקר בשם ניאו שמגלה שהעולם בו הוא חי לא ממש…. קיים. קבוצה מחתרתית מגייסת אותו להילחם באלה שמושכים בחוטים, וכל השאר היסטוריה. קיאנו ריבס מרחף באוויר במותחן מסוגנן ווירטואוזי של האחים וושובסקי (ספיד רייסר

 

בחזרה לעתיד 2

פרטים

תאריך:
19 יוני 2019
זמן:
20:30 - 23:00